Producatorul de britanic de masini de lux, Aston Martin, a anuntat astazi ca a deschis o prima reprezentanta in Mumbai (fostul Bombay, cel mai populat oras din India). Demersul britanicilor este logic, intr-o tara unde piata masinilor de lux este in plina crestere.
Nu numai piata vehiculelor de lux este infloritoare, ci intreaga piata auto, care a inrtegistrat, in anul 2010, vanzari de 1,87 milioane unitati, cu o crestere de 25% fata de anul precedent. Insa pe segmentul de lux, din care face parte si Aston Martin, cresterea de anul trecut a fost de 70%.
Acest prim dealership este realizat in parteneriat cu Performance Cars (o divizie a Infinity Cars Pvt. Ltd.) si asigura, in afara prezentarii si vanzarii de masini si servicii aftermarket. Compania are in plan deschiderea unei a doua reprezentante Aston Martin, in New Delhi, intr-un viitor apropiat.
Cumparatorii cu dare de mana din India vor putea admira si testa modele din intreaga oferta: V8 Vantage Coupe si Roadster, V12 Vantage, DB9 Coupe si Volante, DBS Coupe si Volante si deosebitul Rapide cu patru portiere. La toate aceste modele se vor alatura recent lansatul V8 Vantage S si noul Virage.
Odata cu deschiderea filialei din Mumbai, compania britanica a urcat numarul locatiilor, din reteaua mondiala, la 134, dispuse in 42 de tari. Aston Martin si-a deschis recent dealership-uri in Brazilia, Chile, Croatia, Rebublica Ceha, Grecia, Taiwan si Turcia, continuand sa caute noi oportunitati in pietele emergente, care includ China si Orientul Mijlociu.