Dezvoltarea continua a internetului, rapiditatea cu care tehnologia se dezvolta si ofera frecvent noi modalitati de conectare si navigare - sunt factori care schimba metodele traditionale ale pietei. Cumparaturile se muta tot mai mult spre online, acesta devenind in acelasi timp o sursa tot mai de incredere pentru informare, educare. Acest lucru nu este valabil doar in anumite domenii de nisa, ci observam ca se initiaza acest trend in orice arie. Daca de exemplu cu 10, 20 de ani in urma singurele locuri din care se puteau achizitiona masini erau targurile auto sau reprezentantele, astazi dealerii au sanse mai mari de expunere pentru aceste anunturi auto.
Fie ca e vorba de masini second hand, importate sau chiar masini noi, utilizatorii internetului stiu cum sa caute si sa faca un research. Nu e vorba doar de prezenta pe anumite portaluri de specialitate, ci si de promovarea acestora, mai apoi, alte medii. Si ce mediu mai potrivit pentru produse care se adreseaza oamenilor, decat in cele sociale (Facebook, Twitter, Google + etc). Prin simpla copiere a unui link, a unui like sau a unui share, produsul prezentat sau promovat poata sa atinga un public tinta mult mai mare decat ar fi putut in mod standard. Mai mult decat atat, promovarea acestor oferte se poate realiza in functie de tipul si varsta publicului targetat.
O mare parte din dealerii din intreaga lume folosesc acest sistem pentru a-si extinde cat mai mult audienta si in acelasi timp a avea mai multa relevanta, indiferent de mediul online in care sunt prezenti. Astfel, pentru masinile disponibile, este necesar un timp relativ redus in care sa adaugati aceste anunturi auto pe site - se completeaza un formular care solicita date despre marca, model, an de fabricatie, tip, capacitate cilindrica, consum, culoare; urmeaza informatiile ce privesc tara de origine, dotarile standard si suplimentare, starea tehnica, norma Euro, pretul si eventuala taxa de mediu. Nu lipseste spatiul de descriere (adaugati cate detalii credeti ca sunt necesare), datele vanzatorului si cele de contact.