Anunturi de vanzari-cumparari auto...si nu numai

Porsche 911 fără camuflaj

Aşteptarea a luat sfârşit. Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, aplauze pentru noul Porsche 911. Da, chiar e noul Porsche, care a apărut pe retinele noastre mai devreme decât era aşteptat, adică la Salonul Auto de la Frankfurt. Ca toate modelele precedente, nici acesta nu are un design care să iasă din tipare, sau - pe scurt - nu s-a schimbat prea mult. Maşina păstrează liniile clasice şi proporţiile aşa cum a învăţat, iar asta ar putea fi o extrapolare a principiului care spune că dacă un anumit obiect nu este stricat, nu are rost să-l repari. 

În afară de noile faruri care utilizează tehnologia LED, restilizarea stopurilor şi a gurilor de aerisire integrate în bara de protecţie frontală, proaspătul Porsche 911 are un aspect vizual aproape similar cu un 997 sau un 911 actual. Ne-am putea întreba acum de ce naiba s-au mai chinuit inginerii companiei să camufleze prototipurile de teste. Imediat ne vine în gând şi un potenţial răspuns: pentru a fi atrasă atenţia asupra faptului că va apărea un NOU Porsche 911. Dacă nu se făcea acest lucru, ar fi putut exista riscul ca noua generaţie să piardă o expunere mediatică importantă, ca să nu spunem că ar fi putut trece neobservat, iar asta nu ar fi fost pe placul germanilor. Ca să fim sinceri, nici pe al nostru, pentru că maşina a trecut la un nivel superior la mai multe capitole, printre care şi cel al performanţelor.

Aşadar, schimbările adevărate sunt mai degrabă sub capotă. Motorul cu şase cilindri revizuit se ascunde sub caroseria mai lungă cu 5,1 centimetri. În prezent, Carrera utilizează un motor de 3,4 litri cu injecţie directă, care produce 350 CP; Carrera S va folosi tot un motor cu injecţie directă, dar de 3,8 litri, care va livra 400 CP. O noutate este şi faptul că acesta va putea fi cuplat la o cutie de viteze manuală cu şapte trepte (da, ai citit bine!) sau la una automată PDK cu dublu ambreiaj. 

Dacă te vei uita la interiorul noului Porsche 911, vei avea o senzaţie de déjà vu, pentru că acesta este inspirat de la Panamera. De fapt, este mai puţin înclinat şi ceva mai pronunţat, dar la fel ca şi la exterior, nimic nu s-a schimbat radical. În fine, asta nu este ceva prea rău. Maşina va fi lansată oficial la jumătatea lunii septembrie, dar până atunci poţi să arunci o privire la fotografiile de mai jos şi să ne spui dacă ai vreo părere despre noul 911

Siteuri partenere

Contact

Retele sociale