
Monstrul este, mai exact, un Nissan Skyline R34 GT-T negru mat, inspirat din designul JGTC, cu un bodykit complet customizat. Adica, nu prea il gasesti de cumparat la orice colt de strada. Eventual, daca esti norocos, echipa de la Monster Garage te va ajuta sa gasesti ceva frumos pentru masina ta, dar un al doilea astfel de Nissan nu va mai exista vreodata.
Bodykitul wide este in stilul GT500. Inclusa in peisaj este si capota cu prize de aer, aripile GT, farurile si difuzorul spate. Potrivit mecanicului care s-a ocupat de partea tehnica, proprietarul acestei bijuterii a scos din buzunar mai bine de 36.000$ DOAR pentru a modifica motorul.
Mai exact, sub capota se gaseste un motor RB26DETT a carui capacitate a urcat pana la 2700cc. Puterea? 700 CP si 800 NM. Viteza urca de la 0 la 100 km/h in doar 5 secunde pana la un nivel maxim de 320. Destul de impresionant, nu?
Initial montat pe masina, ECU-ul a fost inlocuit cu Apexi Power FC, iar ambreiajul a fost upgradat la unul cu placa dubla de la OS Giken. Dar asta nu e totul. Skyline-ul a fost dotat si cu un turbocharger GREDDY T88-33D modificat intr-un 34D. Galeria de evacuare este tot GREDDY, insa cat priveste wastegate-ul proprietarul s-a orientat catre Trust 44mm.
Ca sa intareasca componentele interne, proprietarul a optat integral pentru HKS. Masina are pistoane forjate HKS de 87mm cuplate cu biele forjate HKS, iar in ceea ce priveste chiulasa, avem de-a face cu axe HKS stage 2 (264x2), pinioanele axelor HKS si arcuri supape stage 2 HKS.
Pentru a rezista la nivele mari de caldura si "stres" s-a folosit o garnitura de chiulasa metalica HKS, iar pentru admisie si evacuare s-au folosit de asemenea garnituri metalice HKS. Continuand trendul HKS, proprietarul s-a orientat si catre un intercooler HKS GT Specced pentru a raci aerul din admisie. In plus, folosind un diferential full lock limited slip Tomei 4:3:2, masina a fost dotata cu o suspensie reglabila Titan.
La interior avem de-a face cu un rollcage Cusco in 6 puncte si scaune scoica reglabile RaceCraft. Mai mult de atat, tot la interior se gaseste bordul customizat in care au fost integrate ceasurile de boost, unitate de control, temperatura - toate Defi, turbo timer Pivot si alte maruntisuri gen schimbator Momo si volan Elevo.
Impactul vizual e maxim si, chiar daca masina nu e pe placul tuturor, este dovada clara ca ... exista monstrii pe sosele. Dar ii iubim.