Anunturi de vanzari-cumparari auto...si nu numai

Abarth 500 Stradale: puternic, dar de stradă

Romeo Ferraris este o casă de tuning şi o companie din lumea curselor care a realizat un Abarth 500 mai ţăcănit decât prevede legea. Bine, asta în limbaj metaforic, pentru că maşina este omologată pentru circulaţia pe drumurile publice. Iar dacă ţi se va întâmpla să o vezi pe stradă, trebuie să ştii că răspunde la numele de Abarth 500 Cinquone Stradale. 

La fel ca maşina de curse de la care s-a inspirat - Abarth 500 Cinquone Modigliani, tot un proiect al celor de la Romeo Ferraris - versiunea stradală Abarth 500 Cinquone Stradale transmite mesajul potrivit deoarece păstrează aceeaşi caroserie. Prin urmare, sunt incluse noua capotă cu guri de aerisire, bara de protecţie frontală care îţi lasă impresia că înghite tot ce întâlneşte în cale, praguri laterale şi pasaje ample în jurul roţilor, respectiv un difuzor pervers din care ies cele două ţevi de eşapament prin mijloc. Eleronul nu putea să lipsească din acest pachet sportiv.

Chiar dacă locurile din spate erau ca şi cum n-ar fi fost, acum ele au dispărut cu desăvârşire pentru ca un roll-bar să fie "plantat" în interiorul decorat cu fibră de carbon şi scaune sport.

Chiar dacă informaţiile referitoare la capitolul performanţelor nu au fost încă anunţate, ştim că unitatea centrală a motorului de 1.4 litri cu patru cilindri a lui 500 Cinquone Stradale a fost modificată pentru ca acesta să livreze 296 CP, cu doar 56 CP mai puţin decât maşina de curse. 

Dacă proprietarul nu va vrea să se despartă de maşina asta nici când ajunge acasă, ar putea să o ia în buzunar, pentru că modelul Abarth 500 Cinquone Stradale are o masă care depăşeşte puţin 1.000 de kilograme, în timp ce versiunea de competiţie cântăreşte cam 900 de kilograme

Siteuri partenere

Contact

Retele sociale